Re: wylaczajacy sie komputer -pomocy!!!!!

Autor: Edyta Miazek (Edyta_Miazek_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 22:01:50 MET

Daniel wrote:

> Sprawdz czy wentylator na procku sie kreci, byc moze sie przegrzewa i
plyta
> automatycznie odcina zasilanie.
>

> --
> Best regards
> Daniel

Hm wszystko chodzi bez zarzutu wentylatorek na procku i w zasilaczu tak na
oko,co w srodku nie wiem procesora nnigdy nie podkrecalam bo nie umiem :-).I
pudelko prawie caly czas jest rozkrecone to co w pudelku siedzi to :ECS
P4S5ADX+
P IV 2,4 GF 3 TI200 512 DDR i dwie sieciowki zasilacz 300watt to wszystko
chodzilo bez zarzutu i nagle takie bvummm.... dlaczego? :(.mam nadzieje ze
nie poprzestawialam literek w skladnikach :)
Edyta