działa twardy czy nie?

Autor: Marcin Piotrowski (kochaszmnie.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 20:50:40 MET

Problem polega na tym, że mam dysk twardy podłączony do komputera. Bios go
wykrywa w menadżerze urządzeń też go widać, nie ma żadnych problemów, a
jednak. Nie mogę go wogóle zobaczyć w jakichkolwiek przeglądarkach plików,
np. w eksploratorze plików czy jakimś innym. Tak jakby go wogóle nie było.
Dlaczego tak się dzieje? Może mi ktoś wyjaśnić i jak ten problem rozwiązać?
Dzięki, Marcin.