zwisy-problem

Autor: frutis (frutish_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 20:45:42 MET

Witam szanownych grupowiczów
Mam problem z kompem i dziwnymi zwisami kompa. Komputer po prostu się
zatrzymuje i nic oprócz "twardego" resetu nie jest w stanie go ruszyć.
Myślałem, że jest to wina karty sieciowej bo najczęściej działo się to
podczas przeglądania stron www. Wymieniłem kartę sieciową na inną i dalej
jest bez zmian. Myślę że to kwestia przerwań bo na 11 przerwaniu jest wiele
urządzeń od sieciówki, poprzez kartę graficzną do karty tv włącznie.
Próbowałem pobawić się kartami w slotach ale niestety jak jedno działa ok to
drugie niedomaga, obecna konfiguracja jest optymalna - ale te zwisy.
Co to może być? A może któryś z grupowiczów wie i pomógł by mi ze zmianami
przerwańw biosie dla konkretnych urządzeń. Może to w tym problem. Może grafa
gryzie się z czymś bo zwisy wyglądają jak nagłe zatrzymanie obrazu.
Proszę i z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
dariusz

ps Moja konfiguracja: