PixelView PlayTV Pro (rev. 9B) - zielony obraz zamiast TV

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_WYTNIJ-TEN-TEKSTscifi.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 20:23:56 MET

Witam,

Po zmianie karty graficznej na PixelView GeForce FX5200 Ultimate w
żadnym programie do kart TV nie udaje mi się uzyskać obrazu. Wyświetlana
jest tylko zielona powierzchnia, co jak już mi się udało ustalić
oznacza, że nic nie jest wyświetlane. Probowałem już różnych driverów do
karty TV, różnych wersji sterowników do GF, wielu różnych programów,
nawet takich, które ponoć potrafią same dogadywać się z kartą TV
(DScaler). Probowałem też wsadzać PlayTV do różnych slotów PCI, ustawiać
jej różne przerwania. Podobny efekt (zielonego obrazu) powstał w
PowerDVD 5.0, ale tam pomogło wyłączenie "hardware acceleration". Może
ktoś z was wie jak rozwiązać ten problem?