Re: Padajace dyski

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:45:00 MET

> chcialem zapytac wszystkich grupowiczow czy ostatnio nie natkneli sie u
> znajomych, w szkolach, gdziekolwiek na padajace dyski... ja ostatnoi
> stracilem 80 GB i na prawde kupa moich znajomych doswiadczyla tego samego,
> nawet na uczelni prowadzacym padaja dyski jak by ktos do nich strzelal jak
> do kaczek...
>
> i tak wlasnie sie zastanawiam czy to nie jakis podstep.. ;-)

Rownie dobrze mozesz zapytac komu padaja zasilacze 300W lub cd-rom'y 52x:)))
Dyski 80GB sa dosyc popularne i to, ze padaja akurat o takiej pojemnosci nie
swiadczy o tym, ze wisi nad ta pojemnoscia jakies fatum tylko, ze duzo osob
je posiada ...

BTW: zapytaj u kogo byla juz policja w pewnej modnej ostatnio sprawie :)))
to padanie dyskow chyba ma zwiazek z ta sprawa:)))