EPOX 8RDA+ i podlaczenie zestawu 5.1

Autor: Jack (jackjn_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:51:35 MET

Witam

Mam pytanko co do plyty EPOX 8RDA+ na ktorej jest zintegrowana 6-kanalowa
karta muzyczna. Otoz mam zamiar kupic zestaw glosnikow 5.1 i z tego co
wyczytalem w instrukcji glosniki nalezy podpiac nastepujaco:
- subwoofer wejscie Mic-in (rozowy)
- glosniki przednie pod Line-in (niebieski)
- glosniki tylnie pod Line-out (zielony)
Czy tak podlaczony zestaw 5.1 bedzie dzialac poprawinie ? Czy moze lepiej
kupic karte SB 5.1 w zestawie z glosnikami ? Czekam na wasze sugestie, z
gory dzieki.

--
Jack
jackjn_at_icpnet.pl