Poważny problem

Autor: Mirek (domini3_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:20:09 MET

Mam powazny problem, a mianowicie:
" nagminnie zwiesza mi sie komputer (system), tzn. zaczyna sie od myszy,
nastepnie klawiatura, i wowczas tylko pozostaje zresetowac kompa
recznie:(( " Wyglada na to, iz dzieje sie to coraz czesciej, i zwlaszcza
wtedy, jak komputer pochodzi kilka godzin...W czym moze byc problem?
P.S. parametry kompa to:
- plyta VIA
-procek - 800 Mhz Duron
-pamiec - 128 RAM
-graficzna - NVIDIA Geforce2 32 MB
- muzyczna- SB 128 (dzwiek mialem kiedys zintegrowany na plycie, ale mi
"poszedl")
- modem Motorola - podlaczony pod karte sieciowa
- system - Windows 98
...mysle ze podalem wszystko co jest najwazniejsze:))