Re: Legalni Win2003 server ?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:08:21 MET

"Lukasz M" <bromba!!!!!@go2.pl> wrote in message

> A czy jesli komp nie jest w zaden sposob podlaczony do internetu to jak ma
> on byc aktywowany ? Poczta i prorytet ? ;)
> Pozatym czy moze ktos sie do mnie przyczepic ze go nieaktywowalem ? Gdybym
> np glupio sie tlumaczyl ze nie wiedzialem o tym ?

Po zainstalowaniu masz 2 tygodnie na aktywowanie. Co jakiś czas wyświetla
Ci informację, że jeszcze nie był aktywowany i ile czasu jeszcze zostało.
Możesz aktywować przez sieć, możesz też telefonicznie - dostajesz
jakiś magiczny kod do wklepania gdzieś tam.
Co się dzieje, jak się nie aktywuje - nie wiem, nie sprawdzałem.

pozdrawiam,
Artur