Re: Komputer - Acad

Autor: Yarp (yarpen99WYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 15:09:16 MET

> Nie, od tego czasu okazało się, że LG nie trzyma się specyfikacji ATAPI. Jest
> to _dowód_ na to że w tej firmie pracuje conajmniej jeden kompletny idiota,
> który ma wpływ na to jak wygląda sprzęt.
>
> Nagrywarki LG są naprawdę niezłe a zdaje się że wtedy właśnie o to chodziło ?
> Bo w ocenie CD firmy LG chyba wszyscy się zgadzają (chłam) ?

Jeśli powszechnie wiadomo, że CDromy to chłam, to niby dlaczego nagrywarki mają
być super? Ufasz firmie, która wypuszcza chłam? Pomijając już jakość
nagrywarek, IMHO jeśli firma "podpada" jakimś produktem to w czasie zakupów
omijam taką markę z daleka, a nie daję im szanse,bo może tym razem
wyprodukowali coś sensownego. Kiedyś kupiłbym każdy napęd firmy TEAC (pamiętasz
ten wątek?), ale podpadli i będą musieli długo pracować nad tym, żebym im znowu
zaufał. Zastanów się nad wygłaszanymi przez ciebie tu opiniami i nie grzesz
więcej ;)

Soundstormem?

> Na SiS nie ma soundstorma. Do tego poważnie wątpię czy Twój soundstorm
> przeskoczy jakością moją Yamahę 724 (60zł).

A czy ja mówiłem, że jest? Ty napisałeś ogólnie o płytach ze zintegrowanym
dźwiękiem, a ja dałem do zrozumienia, że nie można uogólniać. Niestety w
większości przypadków twoje zdanie jest prawdziwe.
A jeśli chodzi o twoją yamahę to odpowiem pytaniem na pytanie. Co sądzisz o
porównaniu 724 z sb audigy? Bo widzisz, znam ludzi, którzy mając epoxa+ss i sb
audigy sprzedawali sb, bo nie było róznicy w dźwięku. A nie byli to ludzie,
których zadowala byle co...
Pozdro