Re: co zamiast dobrej k. dzwiekowej na ISA

Autor: BrunoJ (brunojj.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 14:01:23 MET

radxcell <rdx_googleWYTNIJTO_at_o2.pl> napisał(a):

> polecam wyciecie dziury w blasze ;)
czyli jednak...
kombinowalem z tymi nitami, pozwoliloby to na przywrocenie stanu zblizonego
do oryginaly w przypadku pozbycia sie karty kiedystam. Nie wiem tylko
czy nie naruszy stabilnosci ramek, nie mowiac juz o potencjalnym brzeczeniu
luznej blachy...

> to akurat nietrudne ;)
to nie ja napisalem ;)

> rowniez ISA - Gravis Ultrasound PnP - doskonaly, cieply dzwiek,
> s/n przewyzsza obecne Creativy, dziala w win2k, rowniez z DX...
dzieki za sugestie, ale chyba jednak nie chodzilo mi o to.
Mialem na mysli cos stanowczo bardziej wspolczesnego, obowiazkowo na PCI.
Gravis poza rozmiarem (chyba - bo byly tez dlugie gravisy) nic nie wnosi,
wiec taka przesiadka nie bardzo ma sens. Jesli mialbym zmieniac karte,
to chcialbym zeby dalo to jak najwiecej korzysci.

pozdrawiam
Bruno