Re: Opóźniony zapis nieudany (na jednej partycji)

Autor: none (brak_at_emaila.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 13:23:12 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A, to przepraszam. Nie zwróciłem na to uwagi. Niekontakt wykluczony. W
takim
> razie może problem rozwiąże usunięcie wszystkich partycji i utworzenie ich
> od nowa. Albo jakiś sterownik rozwiąże problem, np. najnowszy VIA Hyperion
> lub odpowiednio Intel Chipset Software Utility.
Hmm problem ze dane...sterownik odpada,gdyz plyta to nforce2
taki sam problem byl na abicie st6.Wlasciwie tam sie zaczelo,opornie szlo
kopiowanie
na ta druga partycje,a po podlaczeniu do mojej plyty juz tylko bledy.
Zreszta na pierwszym po kopiowaniu prawidlowo otwieraly sie pliki na
pierwszej
partycji...
Coz chyba nie poznam przyczyny.

Grzegorz