Re: FDISK

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 12:40:14 MET

Użytkownik "Webraider" <webraider_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Jutro bede mial nowy dysk, chciałbym podzielic ten dysk na dwie partycje.
> Wiem że to sie wszystko robi za pomocą programu FDISK z dyskietki
startowej
> ale nie wiem jaką partycje trzeba ustawić na dysku c (tam gdzie system) a
> jaką na d i w jaki sposób. Dodatkowo będzie jeszcze podłączony ten stary
> dysk oznaczony jako e. Proszę o podpowiedzi.

Nie bardzo wiem co masz na mysli. Ustaw partycje podstawowa (C:) , wielkosc
zalezy od systemu i gospodarowania systemem, zalozmy ze dzielisz na polowe
dysk. Formatuj w systemie FAT32 albo NTFS. Partycja (D:) jako rozszerzona.
Generalnie system plikow to rzecz dyskusyjna, ja wole FAT bo mimo, ze NTFS
jest bezpieczniejszy, to jest troche wolniejszy.

--
Pozdrawiam.
-dymek-