Re: Jaki skaner do 300zł????

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 12:22:24 MET

MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal nam:

> Tylko ! EPSON 1260 Photo (MediaMarkt Zabrze - 279zl). Jakosc
> nieporownywalnie lepsza od w/w.

nie wiem bo nie testowalem ale 3800 mam i jest super - glownie przez bardzo,
bardzo dobry software twain.

Skanuje dokumenty i czasem jakies zdjecie i jestem zadowolony, pelna
amatorka bo nic wiecej nie robie ale po to wlasnie byl mi skaner. OCR dziala
super.

szkoda ze nie masz porownania, poki co moge poleciec 3800 :))
skanuje max 300dpi