Re: Myszka , klawiatura co kupic?

Autor: Hacki (hacker75_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 12:31:10 MET

WItam
A węc już na wstępie odradzam sprzętu bezprzewodowego bo to nie robi różnicy
a baterie kosztują
co do myszki radził bym zakupić optyczną nie ma z nią żadnych problemów co
do firmy no i tu to już zależy .
Ogólnie myszki się nie różnia technicznie co najwyżej wyglądem więc płacisz
za wygląd ale doradzał bym np creativa myszke za 60 zł bardzo fajna albo
jakąś media techa .Co do klawiatury to naprawde wszystko to samo tylko
wygląd inny no i wytrzymałość ale to raczej nie obchodzi cię bo nie walisz w
tą klawiature :) więc bieżesz np 60 zł i dziesz do jakiegoś komputerowego i
biezesz ktura ci się podoba :).Ja posiadam jakąś zwykła klawiature nawet nie
znanej firmy a działa mi zajebiście i jestem z niej zadowolony :).