Re: zasilacz, ile watt ciagnie?

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 11:26:09 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> A w czym problem? Bez problemu może pracować bez karty
> graficznej, choćby np. w roli serwera.

Milo wiedziec. Bez klawiatury, fdd i monitora uruchamialem ... ale zeby
stawiac serwa bez grafiki nawet do glowy mi nie przyszlo ... Dobrze wiedziec
ze jest taka mozliwosc ... Gdyby tak jeszcze bez mobo, hdd i ramu ... :D

> PS. Cytuj proszę poprawnie.

Sorki, uzywam Oopslook'a. Dopiero teraz zauwazylem ze ma jakies problemy z
cytowaniem przy odpowiedzi na niektore posty ...

Pozdrawiam:
Syco