PROCESORQ- dla ciebie.Czy da sie wychłodzić?

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 11:09:13 MET

pomyslałem dzisiaj że jeżeli wentylatory wasze buczą
wodne chłodzniee jest albo drogie albo szajsowate
To czy nie dało by sie wrócić do korzeni i zostawić sam radioator bez
wentylarora
Czy ktoś wi jak można obliczyć jaką wielkośc musiał by mieć taki radiator
na współczesnego procoesora który bez dodatkowego wentyloratoa potrafił by
wypromieniawać taką ilość energii ?
No i czy miedź by była wystarczająco dobrym przewodnikiem na tak dużego
 jak mi sie wydaje) radiatora ktr y musiał by być zastosowany