Re: zasilacz, ile watt ciagnie?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 11:01:09 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> W zasadzie każda płyta potrafi wystartować bez grafiki.
> Wystarczy w BIOSie wyłączyć wstrzymywanie startu systemu
> w razie wystąpienia błędu ("Halt On: No Errors" [...])

Ale przecież 'Halt On: All Errors' zostało stworzone na potrzeby
starszych wersji DOS'a, które podczas startu wymagały obecności
flopa i klawiatury. Funkcja sprawdza _tylko_ te dwa urządzenia
i nie ma nic wspólnego z kontrolowaniem obecności karty graficznej.
Przestawienie tej funkcji na 'Halt On: No Errors' nic tutaj nie zmieni.

Mimo to, przeprowadziłem kilka testów, zarówno z 'Halt On: All Errors',
jak i 'Halt On: No Errors'. Za każdym razem system DOS startował bez
najmniejszych problemów. W Windows faktycznie było to niewykonalne :(

--
Pozdrawiam,
Sniper