Re: [PILNE!] Duron Applebred 1400 MHz na ECS?

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 10:16:43 MET

Użytkownik "Matteo" <matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> <uziel> napisał(a):
> Hmnnnn, a moze jakies wskazowkico do flashowania Biosu? ;-)
> I ewentualnie skad sciagnac nowe wersje biosu do tego ecs?
>
> Ze strony producenta sie nie da :|

Ze strony producenta da sie zassac nowy bios bez problemu.
http://www.ecs.com.tw/download/dw_list.asp?submenu_id=26&function_id=4
Sam zrobilem to kilka dni temu - zassalem bios 3.7 do mojego ECSa K7VZA i
teraz plyta chodzi z Athlonem XP 2000+. Wazne jest tylko, abys zwrocil uwage
na wersje plyty - rev. 1.0 lub 3.0 i do tej akurat wersji wybral bios. Potem
zasysasz z tej samej strony programik do flashowania - awd820a.exe. Update
rob tylko i wylacznie w DOSie, i to nie w sesji DOS w windowsie, tylko w
czystym DOSie. Na ten czas komputer najlepiej podlaczyc do UPS ;)

--
uziel