Hercules Prophet 3D 9200 - dwie wersje ??

Autor: YODAcki (yodacki_at_tlen.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 07:49:11 MET

Witam !

Czy wiadomo Wam cos o tym ze karta graficzna jak w temacie jest produkowana
w dwoch wersjach ?? Tzn. jedna ma taktowanie rdzen/pamiec 250/200 i druga
250/400 ??
Pytanie moje wynika z tego ze swego czasu w gaziecie Komputer Swiat przy
okazji testow tanszych kart graficznych w specyfikacji tej karty bylo jak
wol napisane ze ma taktowanie 250/400 a tymczasem na stronie producenta jest
karta tylko i wylacznie z taktowaniem 250/200.

Czy jest w stanie mi to ktos wyjasnic ??

YODAcki