NEC FE791 SB problem z brzeczeniem

Autor: Abulafia (aifalubaUSUN_TO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 22:49:11 MET

Witam,
mam zapytanie do uzytkownikow monitora NEC 791 SB, mianowicie mam z nim duzy
problem,
bowiem w czasie pracy brzeczy w sposob ciagly. Owe brzeczenie ma
czestotliwosc 50 Hz a
zrodlem zapewne jest transformator, jest ono mocno uciazliwe, denerwujace,
etc.
Monitor byl juz dwa razy w serwisie, w ktorym stwierdzono, ze cala seria
tych monitorow tak sie zachowuje, lecz
nie chce mi sie wierzyc, aby to bylo prawda (znajomy ma model 991sb i jest
cichutki), wiec mam pytanie:
czy wasze monitory tez brzecza ?

Dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,