Re: Padniety dysk < 3lata ...nie pamietam :-( gdzie go kupilem.

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 19:29:15 MET

"Przemolo" <przemolo_at_gazeta.pl> wrote:

> Nie jestem pewny na 100% ale slyszalem o przypadkach uwzglednienia
> gwarancji bez zadnych papierow - kazdy dysk ma swoj unikalny numer i

Seryjny.

> mozna po nim sprawdzic kiedy opuscil fabryke, itp. i niektorym to
> starcza...

A to zalezy od dostawcy. Bo jak dostawca nie ma bazy danych z numeramy
seryjnymi to sprzedawcy raczej nie bedzie sie chcialo przegladac
dokumentacji od dostawcow. Czyli generalnie wszystko zalezy do chceci
sprzedawcy jak sie nie dostarczy dowodu zakupu i jesli dysk nie bedzie
mial stickersa.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,