Re: zasilacz codagen 300 w

Autor: K_at_meleon
Data: Mon 08 Dec 2003 - 15:40:10 MET

> jaka jest wasza opinia o tym czyms?

Serdecznie NIE polecam :) Ten Codegen 300 W posłużył mi aż 2 dni, kiedy to
przy oglądaniu filmu nagle coś trzasnęło i poleciał dymek, co z kolei
spowodowało szybszą pracę mojego serca...:) Wrażenie spotęgowała iskierka
przeskakująca sobie po mojej płycie głównej w momencie próby właczenia
kompa. Ponadto zasilacz spowodował inne uszkodzenia w kompie. Jeśli jesteś
spragniony emocji i chcesz przeżywać każdą prace twojego kompa to ten
zasilacz jest po prostu dla ciebie.

--
Pozdrawiam, K_at_meleon