Re: Co napisać w ekspertyzie??

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 14:54:47 MET

> Slyszalem, ze elektrownia odpowiada tylko w przypadku gdy komp byl
> podlaczony pod ups, a jezeli byl to nie mial prawa sie spalic :D

?? a niby dlaczego miałaby nie odpowiadać - przepięcie to nie jest zjawisko
naturalne.. kto inny jak nie elektrownia ma odpowiadać za to że prąd
elektryczny nie spełnia określonych polskimi normami parametrów - wydaje mi
się że trzeba walczyć.. moja siostra dostała od elektrowni odszkodowanie
(padła lodówka, wieża, TV..) tyle że policzyli sobie stopień zużycia (np
lodówka miała 7 lat więc uznali że jest zuzyta w 70%..) ale myślę że gdyby
powalczyła to uzyskałaby zwrot pełnych kosztów

PZDR
Shaman