Jak nie spalić com'a (rs 232 c)

Autor: Paweł Burdziakowski (specyfick_at_gazeta.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 14:53:11 MET

Witam,
Mam do podłaczenia cos pod rs 232 do kompa. Juz udało mi sie spalić 2 płyty.
Pierwsza sie zadymiła i padłą a druga juz nie obsługuje com'ów.
Więc macie jakis sposób aby podłaczyć cos do coma tak aby mozna było np, na
gorąco wyjąć wtyczke i spowrotem włozyc do gniazdka bez wyłaczania kompa ?
Po prostu mieszam z kabelkami i w czasie gdzy zmieniam konfiguracja i
wyjmuje lub wkładam wtyczke coma do portu pali mi sie com. Prawdopodobnie.
Czy moze jakis optoizolator tu zaradzi ?

Aha uzadzenie jest rs232 jak by co .... Wiec okej ...

pozdrawiam ...

--
Paweł Burdziakowski <speCyfick>
Gdańsk