Co napisać w ekspertyzie??

Autor: Izkedar (izkedar_at_op.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 13:43:46 MET

Witam
Mam taki problem, że nie do końca wiem jak sformułować tekst ekspertyzy
dotyczącej uszkodzenia podzespołów przez przepięcie. Zastanawiam się czy
powinien zawierać ceny podzespołów (sprzęt po gwarancji nie kupowany u nas).
I czy są jakieś potrzebne inforemacje (oczywiście poza tą że uległ spaleniu
:)) Za pomoc będe wdzięczny. Może ktoś już miał z tym do czynienia. Facet
chce odzyskać pieniądze od elektrowni i podobno ma szanse.

Izkedar