Re: zasilacz codagen 300 w

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 13:07:45 MET

Użytkownik "Dr.Agon" napisał:

> jaka jest wasza opinia o tym czyms?

Mam takich wiele a kiedyś miałem jeszcze więcej. Kilka z nich trafiło już do
krainy wiecznych łowów. Przy okazji zabrały ze sobą parę spalonych
komputerów. Legendy mówią, że każdy Codegen prędzej czy później się skopci,
ale są też fraszki głoszące tezy, że Codegeny potrafią długo działać. Ja
raczej nie ufam tym wynalazkom. Niestety muszę jeszcze wielu używać, ale
nowego nie kupię już nigdy. No, chyba, że w dziedzinie ich technologii
nastąpi jakaś rewolucja.

--
Pozdrawiam,
Sniper