Re: [HELP] Jak odzyskać dane z padniętego HDD?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 11:21:36 MET

Użytkownik ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> zacznę od tego że padł mi mój Samsung.
> Dysk jest _wykrywany_ przez BIOS.
> Pod dosem,w98,w2k i wxp są następujące objawy:
> nieznany system plików, os nie widzi partycji i myśli że dysk jest
> niesformatowany.
> Czy jest jakiś sposób żeby odzyskać chociaż część danych?
> Na tym dysku trzymałem prawie 40gb "dupereli", które zbierałem przez
> lata. Czy np. EasyRecoveryPro sobie poradzi?
> Może jest jakiś inny sposób?
> Dzięki z górki

Obejrzyj go spod Testdisk http://www.cgsecurity.org/. Być może padła
tylko partycja (konkretnie - bootsektor partycji, co byłoby stosunkowo
proste do naprawy). Niestety, zabawa na żywca może się smutno skończyć
dla danych, lepiej zrób sobie wcześniej dokładną kopię tej partycji
jakimś programem kopiującym sektor po sektorze (np. BootIt
http://www.terabyteunlimited.com). Resztę znajdziesz w archiwum grup
dyskusyjnych, podobne problemy były już wiele razy omawiane.

--
M. (nieobecny do środy)
/odpowiadając zmień px na pl/