Re: Jaka jest waszym zdaniem żywotność napędu CD-ROM?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 10:26:59 MET

Użytkownik "radxcell" napisał:

> polecam Plextora,

Właśnie pół roku temu kupiłem do firmy takiego jednego zachwalanego
Plextora. Obecnie leży już w szufladzie i czeka na wycieczkę do serwisu :(
Niestety - czasy takie, że w tej samej grupie produktów mogą trafić
znakomite egzemplarze, jak również totalne padaki. Kolejnym przykładem może
być mój Lite-On (LTR-52246S). Od samego początku miałem z nim problemy i
śmiało mogę przyznać, że to najgorszy napęd jaki przewinął mi się przez
łapki.

--
Pozdrawiam,
Sniper