Odp: Duuuże kłopoty z kompem

Autor: neo (neo1919_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 03:22:10 MET

Dokładnie zdarza się że podczas zakładania ukruszą procek. Sprawdz też
grafike, ja miałem pare dni temu z jedną bardzo podobne jezdy, tylko włóż
jakąś na agp, najlepiej pracującą w jakimś innym kompie (będzie wiadomo że
na bank sprawna). Pozdro czekamy na wyniki :)
Użytkownik adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:br0dkc.12o.1_at_podolany.art.pl...