Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 23:18:05 MET

In news:br07um$f2t$5_at_news.onet.pl,
marcus075 typed:

> no to chyba nie widziałeś tego monitora "w działaniu"... pier****cie
> hipolicie!

widzialem bardzo duzo tych monitorow w dzialaniu. total low end 5 lat temu a
dzis na zlom sie nadaje.

> po raz drugi, napiszę że gówno prawda... jeżeli trafiłeś na gf4mx440
> SE 64bit to współczuję (kuzyn ma- tragerdia faktycznie). a ja że mam
> "nie-SE" i 128bit to jestem happy:)

ok, graj sobie.

> wiesz... w sumie to imo małokogo stać na grafike lepszej klasy... a
> jak już taką mają to albo są zaje... bogaci albo zbierali na nią Bóg
> wie ile!

ciekawe spostrzezenia.

> właśnie!

szerokiej drogi, ale prosze jechac prawym pasem.

> ...a tu już nie. notabene: i tak nie ma płyt cdrw 32x także Ci to
> potrzebne jak koszula w dupie...

nagrywarka to dla mnie najmniej wazny element kompa, polecilem ja w
pierwszym poscie tego watku bo nigdy mi (a mialem juz kilka) i znajomym
ktorym je sprzedalem nie sprawialy zadnego problemu. nadal dziwie sie ze
przy takich cenach napedow jego wybor stanowi jakikolwiek problem.

pzdr.
trzmiel