Re: SMART KEY ale pod inne plyty

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 18:37:38 MET

W artykule news:bqv39o$m59$6_at_news.onet.pl,
niejaki(a): marcus075 z adresu <marcus075_at_xl.wp.PSX> napisał(a):

> ja nawet nie wiem o co chodzi w tym zabezpieczeniu (dostęp do danych,
> tak?:). bede strzelał: "specjalny klucz szyfrujący pomoże nam ukryć i
> zaszyfrować wybrane pliki na dysku twardym. gdy zainstalujemy
> oprogramowanie dołączone w komplecie, możemy wybrać, które pliki lub
> katalogi mają być niedostępne jeśli w złączu usb nie ma klucza[...]".
> jeżeli o to chodzi to coś takiego istanieje- kosztuje ~250zł

Dobrze kombinujesz ale chodzi o urzadzenie ktore szyfruje caly dysk
systemowy i aby komputerek wlaczyc w ogole trzeba klucza uzyc.
Czasem dodatkowo podac haslo przy starcie kompa.
Skoro kolega wie o istnieniu czegos takiego to prosilbym o szczegoly jak
nazwa itp, ewentualnie adres www bo po samej cenie to niewiele mozna sie
dowiedziec.
Dodatkowo dodam ze odczytanie zawartosci takiego zaszyfrowanego komputera
bez tego klucza jest niemozliwe nawet po przelozeniu dysku do innego
kompa.
Ze istnieja smartkey o ktorym w tytule pisze i jest to wlasnie klucz taki
do usb podlaczany to wiem..tyle ze te smartkey wychodzily tylko jako
dodatek do plyt glownych MSI i tylko z tymi plytami dzialaja...a mnie
chodzi o cos bardziej uniwersalnego co bedzie dzialalo na ASUS, ABIT itp.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****