Re: Temperatura CPU napięcia i witraczek

Autor: Tantal (marcin_sabat_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 23:07:26 MET

> No wlasnie wlasnie...znowu zasiade do komputera i zaleje mnie zimny pot w
> chwili gdy znaczek myszki zatrzyma sie nad przyciskiem synchrinizacji grup
> dyskusyjnych...nastepnie klikne go i bede czekal pelen obaw ilez to smieci
> sciagne... :-)

Puszczacie głupie teksty na grupie. Nie czytacie dokładnie co jest napisane.
Mnie nie interusją programiki do kontroli napieći wiatraczków itd ... . Ich
w sieci jest cała masa.
Nie potrzebuje jakiegoś tam marnego EXE.
Szukam jedynie wskazówki jak sie dobraćdo sprzętu i samemu to zrobić.
Ladowanie DLL-ek napisanych przez kogoś innego nie wchodzi w grę.