Re: DLaczego nie mam dzwieku na filmie DVD?

Autor: sQrczaK (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 21:32:14 MET

Użytkownik "Nothingman" <lopko_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:br00g3$75e$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> O wlasnie, wielkie dzieki :(

prosz

> Nie rob sobie zartow... ALe chce powiedziec, ze odziwo,
> jak zainstalowalem inny program to dziala... A w PowerDVD,
> mialem ustawiona i wlaczona glosnosc na 100%... Nie wiem
> dlaczego tam nie dzialalo..

ja sobie robie żarty , czy Ty ??
po pierwsze - ntg ( no chyba ze masz wylaczone glosniki albo
zwalony dzwiek)
po drugie jak do cholery mozna odpowiedziec na takie pytanie ??

dlaczego nie wlacza mi sie komputer ?

ps jesli to ma jakies znaczenie to mam windowsa xp i czarna
listwe antyprzepieciowa