Re: Athlon 2500+(Barton) czy warto?????

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 19:33:37 MET

Piotr claimed:
> Jutro nabywam nowe bebechy do kompa, myślę o Athlonie 2500 lub 2600 + na
> Bartonie.
> Lecz czytając różne testy piszą, że to pieniądze wydane na procesor z
> możliwosciami, których zwykły użytkownik pewnie nie wykorzysta (konkretnie
> L2 512 ). Może lepiej kupić któregoś z ostatnich celeronów???

Zależy od definicji zwykłego użytkownika. Jeśli taki który klepie teksty,
ogląda filmy i czasem pogra: może zauważyć.

Ja jednak mam taką defininicję ZU: ten kto nie widzi różnicy między celeronem
a bartonem, gf 4 MX a radeonem 9600, 128MB ram a 512MB ram. Są tacy i jest ich
większość :)

Zdefiniuj zatem problem troszkę dokładniej.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]