Re: CAD i sprzet

Autor: Grzegorz Gabryś (gabi999_at_plusnet.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 18:14:48 MET

czarny_kruk wrote:
> szykuje sie wymiana sprzetu u mojej matki - co sensownego zaproponowac?
> warto w p4 inwestowac? ja bym zainwestowal w athlona+super obudowa(cos z
> chifteca)+jakas plyta? co o tym myslicie?
> czy grafike warto zostawic ze starego compa czy nie bardzo bedzie "pasowac"
> do reszty sprzetu? ztcp(!) to jest to matrox g200 albo g400. ramu napewno
> 512. dysk juz jest 60gb starczy.

Duzo RAMu 512 to minimum, win2000 zadne XP, co do karty to przy pracach
2D wystarczy matrox, obudowa nie ma wplywy na CAD, ale zasilacz ma bo
komp powinien byc stabilny. Dobra plyta, a procek nie ma znaczenia czy
to bedzie Intel czy AMD, AMD wyjdzie napewno taniej.

--
RC5-72 polska druzyna     Przylacz sie i ty
http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=5993