IRDA nForce XP problem

Autor: dlugi (diunida_at_t.k.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 17:03:12 MET

Witam, mam problem wlasnie podlaczylem nowa plyte ASUS
A7N8X Deluxe na nForce i pojawil się problem z IRDA (mam XP)

Przedtem mialem plyte ASUS'a A7V133 i chodzilo wszystko ok.

W BIOS wszystko jest ustawone (wlaczone IR port na COM2)
Port poczerwieni jest widoczny w urzadzeniach, niestety jak daje moja
komorke, to nie jest znaleziony telefon (przedtem bylo OK)

Dla wyjasnienia dodam ze po przekladce plyty robilem upgrade XP (z
plyty instalacyjnej)

Kilka razy odinstalowywalem i ponownie instalowalem IRDA (bez
rezultatu) :(

Slyszalem ze nForce ma problem z IRDA, prawda to ??

Jakies pomysly ???