Re: pc chips i atx

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 14:59:47 MET

Hej

Użytkownik "Dzik" <piotrek204.usunto_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wlasnie bawie sie z taka stara plyta, jest to na 99% pc chips, ale teraz
nie
> powiem bo nie moge uruchomic.
> Byla podpieta do zasilacza AT ktory niestety umarl a po podlaczeniu ATX
nie
> chce sie uruchomic.
> Nie mam manula, strona pc chips tez raczej nie dziala wiec mam nadzieje ze
> to jakis magiczny jumper przelaczy ja na atx.
> Jesli ktos pamieta....
> Plyta ma chipset bx cell, socekt 370 i slot 1.

po1) strona PcChips owszem nie działa ale jesli cie to pocieszy to oni
zasadniczo nie wspierają wcale lub prawie wcale starych produktów. Wiec
nawet jakby działała to i tak jest wielce prawdopodobne ze nic by ci nie
pomogli.
po2) z tego co wiem wciąż działa
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/ nieoficjalna strona
robiona przez (nie) szczęśliwych posiadaczy PcChipsów. Moze znajdziesz tam
pomoc, polecam zwłaszcza forum.
po3) o ile pamietam z moich doswiadczen z PcChipsami (głownie M726
rozmaitymi ktore niegdyś mialem i M748LRMT ale kilkoma innymi tez) przy
podwójnym zasilaniu po prostu wtykało sie odpowiednią wtyczke w odpowiednie
gniazdo, albo takie albo takie i nie było żadnej zworki ustawiającej
zasilanie na AT/ATX. Była natomiast zworka przełączająca slot1/socket 370.
Nic z tym nie zmieniales?

No i niestety jest też jeszcze jedna mozliwość, czasem sie zdarza ze
padający zasilacz uszkodzi płytę albo/i inne podzespoły kompa. Być może
mialeś pecha i własnie to ci sie przydarzyło.

--
Pozdrovionka dla wszystkich męczenników PcChipsa
Speedy