Re: jaka grafa?

Autor: Łukasz (dzieciolek_at_op.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 13:16:10 MET

Dnia Sun, 7 Dec 2003 11:06:04 +0100, martin <martin(NO_SPAM)@lemar.pl>
napisał:

> hej
>
> czy ktos moze mi polecic dobra karte grafiki? tyle tego jest ;)
> zastosowanie: aplikacje biurowe, internet, czasami jakies gry.
> karta ma wspolpracowac z 17'' panelem lcd. czy warto inwestowac
> w taka z dvi?
>
> pzdr

Ja proponuje Ci ATI Radeona 9200 zwykłą wersję z 64 MB ram (byle nie SE!!)
słyszałem, że w 128 mb Ram nie opłaca się inwestować bo jest zbyt mały
wzrost wydajności w sosunku do ceny, no i ten procesor graficzny nie
wykorzysta takiej ilości ramu
do tych zastosowań co piszesz powinien wystarczyć, chyba że masz więcej
kasy:) to możesz zainwestować w coś mocniejszego... :)

--
Pozdrawiam Łukasz