Abit Kd7-Raid i SPDIF (a może laik ?)

Autor: frulik (zajac309_NOSPAM_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 13:00:17 MET

Witam.
Do tego DVD Toshiba PowerDVD (i chyba wszystkie niezbędne kodeki)
Płyta podłączona optykiem do Wzmacniacza (Y DSP-A5)
Problem mam taki, że dźwięk jest tylko stereo (bez względu, czy z DVD, czy z
HDD)
jak w PowerDVD ustawie wyjście na spdif, to w ogóle nie ma dźwięku.
Jak patrzę w "AC97 Audio Configuration" i robię test głośników, to tylko
przednie się odzywają. w opcjach SPDIF status mam zawsze Unlock.
Tak jak bym w ogóle nie miał optyka, tylko że działa, ale tylko na stereo
(analogowo) za nic nie mogę odpalić DD (oczywiście na wzmacniaczu pokazuje
się tylko pro logic).
Cyba już wszystkie kombinacje robiłem.....
powyższa sytuacja występuje we wszystkim (dvd, divx, mp3).