AVACS Smart TV+FM stereo NICAM

Autor: Ryszard (rc72WYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 12:25:10 MET

Witajcie! Mam zamiar kupic kartę jak w tytule. Karta służyłaby mi głównie do
słuchania i nagrywania audycji radiowych. Chciałbym kupić sam tuner radiowy ale
nie ma w sprzedaży. Na Allegro jest kilka ofert ale tylko na złącze ISA. A nie
mam w płycie takiego złącza. Przejrzałem oferty kilkudziesięciu sklepów ale
żaden nie posiada radiowej karty. Tylko z TV. czy są jakieś problemy z w/w
kartą. Czy jest scheduler w którym mógłbym zaprogramować ciąg audycji do
nagrania.

Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi

Ryszard
rc72_at_op.pl