Nowy - stary dysk; prośba o radę

Autor: nelson (pmedela_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 09:34:07 MET

Witam wszystkich

Może lekko OT, ale pewnie ktoś spotkał się już z takim problemem
i może doradzić co zrobić.

Padł dysk, oddałem do serwisu, człowiek powiedział, że jeżeli zostanie
uznana wada to otrzymam "nowy" dysk, bo dysków się nie naprawia.

Wada została uznana, dostałem "nowy" dysk... i właśnie tu jest problem,
bo dysk nie jest nowy, tylko inny, oczywiście 100% sprawny, ale wyraźnie
widać że używany, w dodatku data produkcji świadczy, że jest pół roku
starszy od tego, który oddałem.

Dysk przy odbiorze był zapakowany w folię elektrostatyczną i pudełeczko,
całość wyglądała jak nóweczka, a że spieszyłem się na pociąg, to nie
przyjrzałem mu się dokładnie, moja w tym wina.

Stan faktyczny sprawdziłem w domu, i jestem lekko zniesmaczony.

Co radzicie, czy wrócić do serwisu z tym dyskiem i żądać nowego, czy
raczej
nic nie wskóram ???
Przecież nie wiem nic o tym dysku, kto go używał, jak intensywnie, ile
jeszcze
pochodzi... ???

Poradźcie coś, proszę...

--