Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: Gregor (grzsokol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 00:50:42 MET

Użytkownik "AIRMAN" <airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki za opinie!
> Widzę, że większość się za Lite on'em opowiada. Więc, chyba go kupię. A
może
> ktoś uzasadnić dlaczego nie LG ? Czy szybko się psuje czy jak?
> Oba mają gwarancję na 2 lata - choć liczę, że mi nieco dłużej pochodzi....

Kiedyś nagrywałem koledze coś na RW na mojej LG i w połowie przerwałem
nagrywanie. Gdy chciałem nagrywać jeszcze raz wyskoczył jakiś napis, że
płytka jest niezapisywalna lub coś takiego. Nie udało mi się nic zrobić z tą
płytą ani u siebie ani u kolegi z pokoju obok, który też ma LG ale troszkę
inny model. Komputer wieszał się przy próbie czytania z cd. Miałem już ją
wyrzucić i odkupić koledze ale jeszcze powiedziałem mu żeby spróbował u
siebie (ma LiteOna) i nagrał bez problemu. Oprogramowanie mieliśmy to samo.