Re: Athlon 2500+ (Barton)

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu._at_.gazeta.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 00:28:25 MET

Dnia Sat, 6 Dec 2003 23:57:45 +0100, Krzysztof Szatanik
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał:

> do 57 przy półgodzinnym obciążeniu, a 2000 skoczyła o zaledwie 2-4

ja mam 54° przy 100% obciążeniu procka, a mam ustawione 10x200Mhz,
bez obciążenia mam zawsze do 50° ale dopiero powyżej tej temperatury
włącza mi się wiatrak.

> zalecanych 1.6 (zapomniałem zmienić po wymianie). A tyle się nasłuchałem

zalecane jest 1,65V
> 2: Jak to jest z tym mnożnikiem? Ja mam zielony procek i mnożnik
> zablokowany. To zależy od seri, koloru czy jak?

Różne opinie czytałem: raz, że zielony, kto inny, że brązowy. Ja mam
brązowy. Podejrzewam, że zależy to od wafla.
Ustawiłem FSB na 200, bo mam pamięć PC3200 i chciałem , żeby to chodziło
synchronicznie, a mnożnik spuściłem z 10,5 na 10. Z tym, że chodził też na
11x200, więcej nie próbowałem, bo nie mam takiej potrzeby.
Jeśli nie możesz zmienić mnożnika, a musisz kręcić, to próbuj zmieniać
FSB, tylko musisz uważać na taktowanie PCI i AGP, ja nie mam tego problemu
na nforce2.

--
Pozdrowienia
Wojtek