Re: PII MMX 350 & DIVIX

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 23:42:37 MET

sebi wrote:

> Mam taki sprzęcik + 256 MB + karta grafiki ATI RAGE II 3D. To chyba za
> cienko, a żeby oglądać na full screenie filmy w DIVIX? Myslicie że byłoby
> lepiej gdybym włożył np. GeForca 2 MX 400, czy nawet mimo tego procek i tak
> nie wydoli???

ja mam P II 350 + 128MB + MatroxAGP; filmy pelnoekranowe na fddshow +
win2k chodza bardzo ok; nie skacza; skacza nieco rozne dziwadla - takie
homemade kompresowane pewnie nie do konca dobrze - ale to moze lekko
przesadzam z tym skakaniem;

zas sama karta graficzna ma "nic wspolnego" z odtwarzaniem dIvX; w tym
sensie, ze nie licza sie jej mozliwosci generowania 3d; tylko wydajnosc
w 2d;

pozdawiam;
adas;