Re: PII MMX 350 & DIVIX

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 23:41:34 MET

In news:bqtl84$msb$1_at_inews.gazeta.pl,
sebi typed:
> Czołem
>
> Mam taki sprzęcik + 256 MB + karta grafiki ATI RAGE II 3D. To chyba za
> cienko, a żeby oglądać na full screenie filmy w DIVIX? Myslicie że
> byłoby lepiej gdybym włożył np. GeForca 2 MX 400, czy nawet mimo tego
> procek i tak nie wydoli???

IMHO procek to podstawa, w pracy mam xp2000+ a grafike na PCI matroxa 2MB
:-), a wszystkie filmy chodza super. Jak bedzie w odwrotnym przypadku:
lepsza grafika a slaby proc to trzeba sprawdzic. Duzo tez zalezy od codekow,
trzeba wybrac jakies ktore najmniej obciazaja system.

pzdr.
trzmiel