Re: nowy WD 80GB cache 8MB dziwnie wolny

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 23:05:18 MET

"Radek z Wrocławia" <radsam_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Moja wersja biosu faktycznie jest stara (3.3b) a jest już 3.7
> potrzebuje tyko wskazówek jak go zmienić?
> Jest tam też program "Flash Utility",
> ale nie działa pod XP....

Nie rob update BIOS z poziomu Windowsa!!!
W paczce z BIOSem na pewno jest plik tekstowy w ktorym jest krok po kroku
opisane jak zrobic update.
Ja robie tak:
1. Czytam readme.txt z paczki z BIOS!!!
2. Formatuje dyskietke jako startowa
3. Kasuje wszystkie pliki z dyskietki oprocz: command.com, io.sys, msdos.sys
4. Kopiuje pliki z paczki z BIOS na dyskietke
5. Restart komputera (przy okazji czyszcze CMOS zworka - na wszelki
wypadek), system laduje z dyskietki
6. Uruchamiam program do flashowania wg instrukcji z pliku readme.txt!!!