Błagam o pomoc

Autor: Marcin Ł. (marciniak17_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 22:26:35 MET

Mialem Plyte ECS K7S5a z Athlonem 1600+, 256 DDR, GeForce 4 MX440 , Live
5.1, Barracuda 80 GB, DVD i CD-RW LG. Zaczalem miewac problemy typu:
- nie mozna bylo skopiowac niektórych plyt na dysk
- nie mozna bylo zainstalowac nowego systemu
Wkurzylem sie i zaczalem wymieniac sprzet na :
Plyta Asrock K7VT4 -4x, procek zostal stary, nowa pamiec Kingston 256 DDR,
Grafika zostala, livik zostal, dysk wymieniony na nowy, napedy oba
wymienione na nowe. Teraz co godzine sie zawiesza i co gorsza nie moge
zainstalowac zadnej gry!!! Wyskakuja bledy (nie mozna rozpakowac jakiegos
katalogu, bledy kernela itd.) Zasilacz sprawdzilem miernikiem i wszystko
gra. Dźwiękówkę wyjąłem i jest tak samo. Grafikę wymieniłem na chwilę na TNT
Vanta PCI i też bez zmian! Pracuje na win 98 SE. Czy tego rodzaju błędy mogą
być spowodowane przez nieprawidłową pracę procka? O co chodzi? Prosze -
POMÓZCIE. Z góry dzieki! Pozdrawiam