Re: c-media i winamp. O co chodzi???

Autor: Jacek (jackthomas_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 20:48:35 MET

> Który zestaw sterowników zainstalowales, ten WDM (u mnie DriverVer=07/16/2002,5.12.01.0639) a nie Vxd??
> Mam nadzieje, bo na tym drugim wlasnie mi sie sypalo, no ale tu i plyta na MVP3 mogla swoje dolozyc...
> JaC
> PS. Tez bylem na etapie wywalania przez okno, tuz przed format c (ale u mnie byla swieza parodniowa instalacja, wie przezylem):

Dzieki piekne za odpowiedz.
Zainstalowalem sterowniki datowane na 2003 marzec-kwiecien.
Nic to kompletnie nie dalo. Jeszcze pocwicze sie troche z powtorna instalacja a potem wyrwie bestie z korzeniami.

Pozdrawiam cieplo.
             Jacek Tomasik
 email : mailto:jackthomas_at_interia.pl
 WWW page : http://bryza.akcja.pl