Re: DDR nie chodza na MSI KT4V :(

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 19:35:17 MET

> Moja plytka(MSI KT4V) nie widzi drugiej kosci pamieci (DDR 256MB 333MHz,
> dwustronne, firmy Wilk), pierwsza kosc(DDR 256MB 333MHz, jednostronne,
firmy
> LD) dziala poprawnie. Te same pamieci u kumpla na Gigabyte GA-7VAXP
dzialaja
> normalnie. Gdy zostawie same ddr'y "Wilk" to komp sie nie odpala.
> Co jest grane??

Tak to już z pamięciami jest. Wcale sobie nie robię jaj. Często jedna
poprostu się nie lubi z drugą i nie ma na to rady. Ja miałem jeszcze głupszą
sytuacje. Miałem procek duron 600mhz i 384 SDRAM (2 kości 128 i 256). Kiedy
zamontowałem inny procesor - duron 800mhz to komp przestał mi wykrywać moją
pamięć 128. Jak wyjmowałem 256 to wykrywał tylko tą 128, czyli z płytką było
wszystko ok.Sprawdzałem u sąsiad i u niego chodziła. Sprzedałem na allegro i
kontrahent też na nią nie narzeka!

--
Pozdrawiam AIRMAN