[Dysk] Co padlo?

Autor: rampus (biskup5WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 19:29:44 MET

Witajcie,
pojawil sie pewien duzy problem z moim dyskiem. Za pewne nie musze mowic jaki to
dysk, bo sami sie domyslicie, kto produkuje najbadziej awaryjne dyski:(
Po uruchomieniu komputera dysk zostaje rozpoznany, jednak na tym sie konczy.
Przez czas okolo minuty wciaz wyswietla pierwszy, startowy ekran po czym
przeskakuje do tabelki (2 strona startowa), a dalej nie dzieje sie juz nic.
Dyska zachowuje sie tak samo, gdy jest podlaczony jako glowny, ale rowniez jako
drugi. Nie udaje sie nawet uruchomic kompa z cd, ani dyskietki.
Mam pytanie co moglo sie uszkodzic? Czy elektronika? Czy moze jakies bad
sectory? Nie mam mozliwosci sprawdzic tego, bo nawet dosa nie udaje mi sie
uruchomic, gdy dysk jest podpiety. Bardzo zalezy mi na odzyskaniu danych z tego
dysku dlatego nie chce od razu wybierac sie do seriwsu, bo tam pewnie dostane nowy.
Moze jednak dodam, ze jest to dysk Samsung SV3063H - 30gb.
Prosze o pomoc!

Pozdrawiam,
Bartek